Träningsvärk!

Tror att Collin också har endel träningsvärk, krävde mer av honom
än vad han klarade av.. *stackarn* Och mitt straff är att jag
har träningsvärk i lår, vader och rumpa! Fyfan, orkade knappt stiga upp i morse.

Annan information, ringt 4 ggr nu till Ica och pratat med chefen,
så imorgon ska jag dit så han får se vem jag är! Ska bli intressant.

Ikväll ska jag och jenny göra varann sällskap i ridhuset, hade hellre
ridit ut egentligen med tanke på att det varit sol hela förmiddagen.
Men ingen Jenny som svarade när man sms:ade! ;)


Så blir tråkiga eländiga ridhuset ikväll, blir nog någon rolig träning
med bommar, så han inte blir så uttråkad..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0