Problematiska problem...

Just nu har jag inte uppdaterat pga jag just fick reda på
att Joel ska sälja sin sadel på söndag (IMORGON med andra ord)
Jag har inte en susning om vad jag ska göra.
Har varken pengar så jag kan köpa en ny
och har inte heller råd att ha kvar honom längre.. This sucks!

ÄR DET NÅGON DÄR UTE SOM KAN TÄNKAS HYRA UT SIN SADEL TILL MIG
I CA 2 MÅNADER? (MAX)



:'( fan fan fan!!




Ska rida för sista gången i sadeln idag.. Det känns i hjärtat!
grät floder igår..
Hur ska jag göra med hoppträningen på tisdag? Asså oturen
är den som hänger efter mig 24/7 ...









Kommentarer
Postat av: Anna

Varför otur sen dess?

Jag kanske vet en som ska sälja sin sadel 16 tum billigt.

2010-01-16 @ 19:06:26
Postat av: Ida

Nae men jag har jämt otur i vardagen, så det kommer ju bara mer och mer :P Jasså? tell me more! :D

2010-01-17 @ 21:37:39
URL: http://tillenbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0