Mamsen <3

Hon är så snäll, nu när jag jobbar så står hon och lagar mat
till mig, så den är klar tills jag kommit innanför dörren.
Undra hur länge detta kommer pågå?
Hmm..

Aja, stackars Ajax fick stå idag. Kallt :( och jobbet
gör så jag endast hade en timme på mig att göra allt. Börjar jobba
om en timme, så ska dra om 30 min.

Blää! Och ja, en som skrev på Ajax i min mail nu, "får vi köpa osett?"
No fucking way. Funderar på att inte sälja honom xD



gammal bild på sötprutten
uppdaterar ikväll ;) ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

då får du ju börja tävla

2010-01-27 @ 15:33:16
Postat av: Ida

Lite svårt med tanke på att jag är 19 :P

2010-01-27 @ 20:02:59
URL: http://tillenbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0