Hoppträning tomorrow

Imorgon blir jag filmad av Sanna när jag hopptränar för Malin!
Ska bli intressant, en brun sadel dessutom, MYCKET snyggt
när man har svart utrustning ;)



Längtar redan! Ni kommer dock inte få se filmen förens på onsdag, för jag
har börjat komvux (plugga? blä inte min grejj) och
det betyder att jag måste i säng efter träningen, kommer hem ca vid
9 tiden. OM jag orkar, så kommer jag iallafall ladda upp den
på youtube. Söker jobb för fullt!

NU ska ni börja längta efter min film, den kommer bli great (I hope?)




Kommentarer
Postat av: Bella

sv: jaaa, hade med det på meetinget men de gjorde ju inte så mkt eftersom jag bara ledde och skrittade lite med det (a)

2010-01-18 @ 22:08:35
URL: http://domkallarmigbella.blogg.se/
Postat av: Natha

Sv: jaha va trist:( har 3 stycken men tyvärr ingen jag lånar ut, de ska alla säjlas. Men hoppas du hittar någon :) kram kram

2010-01-18 @ 22:33:29
URL: http://nathaliepetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0