Hoppträning från idag!



beskrivning:

Ajax var pigg!!! Han hoppade med SJUKT mycket rygg och jag flög som en trasa.. OMG!
Pinsamt att jag drog han i munnen på ena hindret..
Red i en ny sadel, som jag provred. Ska köpa en på måndag, fast en svart! PERFEKT!
Dock inte lika bra stöd, men får träna upp mina benmuskler.

Ajax hade inte ens mjölksyra efter passet. Han hade kunnat gå i 2 timmar till *haha*
Jelik missade att filma när han var som busigast. Muren som vi hoppade, han var seriöst
en hel jävla meter över, och jag flög som en trasa xD shit! Han bockade och pep!

Blir nog mer träning, varje vecka! Wihooo


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad roligt att det gick bra på träningen.

Jag som ville kolla..

Men hämtade hem den nya ponnyn som heter Sherani, Mycket gullig :P hihi

2010-01-20 @ 11:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0