Dagens träning!



Idag fick han ta det lite lugnt, för körde rätt hårt med han igår.
Eftersom Sessan (Jennys häst) är ett projekt för mig, så hjälpte jag
henne lite idag med att tömköra, medans jag körde på med sessan
så red Jenny runt på Ajax barbacka, och jag kan inget annat än att säga
dom var HUR söta som helst tillsammans!

Och jenny sken upp som en barnrumpa eftersom Ajax var så otroligt
snäll och gjorde precis det hon bad om. (Hon är numera van vid ett åbäke
till häst, moha ha ha, som inte riktigt lyssnar på henne, och dom har en
lång träning framför sig) medans Ajax hade öronen framåt och såg allt
så jätte positivt. Dags för hårdträning för jenny på Ajax, så hon får
upp sin kondition lite grann och styrka i ben och lår. Detta
ska bli kul *(MO HA HA HA evil lauth)*

Kan stolt säga att DET ÄR JAG SOM uppfostrat min häst så himelens bra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0