Ajax bländas i snön

Helt otroligt att snön ens ligger kvar på backen! Känner mig mättad
på snön, tror även ajax gör det. Men ack så jobbigt när det
blir lervälling i hagarna istället, så man måste skölja ben osv!

Ska nog känna mig rätt nöjd med det som finns.



Är rätt frustrerad, satt och kollade på gamla bilder på Ajax, och jag hittar
bilder när han har 3 olika täcken på sig, men jag vet FAN inte var dom är?
Jag antar att det är när jag lånat ut han till folk, som jag glömt att
skriva ner vad det exakt var som jag skickade med.



(tex denna, as ful bild på ajax för övrigt, men ville bara visa)
billigt täcke från kings, men what evah? Man behöver ju alltid många fleecetäcken.
har ett halvt trasigt, ett helt utan gjordar (vilket är rätt jobbigt) sen ett helt med gjordar,
sen ett till (kallas numera pyjamas, den är så stor och brun, hihi)



Ett ylletäcke från börjes, köpte det för 100 lappen, men den är också helt borta :(



Och denna söta gosiga pyjamasen (som jag kallar den) men när vi flyttade till örf
så ingick inte täckesbyten, så han fick ha den när det andra täcket inte var torrt.

Den var tjock och mysig :( saknar alla täcken! Ska fan leta i förådet senare
*om jag orkar*


Slut på tråkig information!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0