.-¨´ Ajax `¨-.

Känner mig mer taggad att rida när man snackar med hästfolk,
så som Louise Andersson till exempel.. Man ser det fina i det!
Och jag vill hoppa, jag vill faktiskt hoppa minst en meter för att
bevisa att jag inte är feg *fast det är jag ändå* ha ha ha!

Idag hade jag morgonfodringen, så kändes inte helt rätt att ta ut han ur hagen
när jag precis gett han höet. Då äter Kalle upp allt.

Så funderar på om jag ska ut igen i eftermiddag för att tömköra.
Han tycker det är skit roligt, bra med lite omväxling också.


Men vill mest av allt, RIDA UT! men vill inte rida ensam :( får försöka
få med mig Jenny och sessan ;)



Gammal bild, sofia & Ajax!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0