Som ni vet!

Ja som ni vet, jag är totalt nerkärad i att shoppa! Inte numera
till mig, utan till Ajax! Han ska få känna sig bortskämd
så länge han lever hos mig. :)

Back on track täcke 1925:-


Eftersom Ajax kan bli öm i rygg och muskulaturen så vill jag bara att han ska ha det super
nice när han sover ;)

Back on track till benen 785:-



Hans gallor där bak ska väck!!!! Eller ah han har ju bara en (A) Men men what ever.

Boots ca 300:-




Antar att ALLA vet vad boots är till för ;) hihi

Brösta/martingal (inte bestämt vad för märke elr vad för någon)


Eftersom Ajax hoppar så gudomligt bra och med mycket rygg, så
åker ALLA sadlar bak lite på honom, så kör på något enkelt :)

Nova bett ca 300:-


Ajax är ju så otroligt känslig i munnen, så kör på ett bett som han funkar bäst på!

Eftersom jag var så korkad och skickade med mina stigbyglar till min dyra sadel
så känner man ju hur korkad man är! så får bli ett par sprenger stigbyglar

Sprenger stigbygel 1300:-



LOVE THEM! Fast om jag väntar en månad kanske något nytt och snyggt kommit ut?
Man vet ju aldrig. (fan låter som en bortskämd snorunge) Men så här blir det ju
när man har sitt jobb och tjänar egna pengar.

Schabrak av alla möjliga slag/märken/färger/former :)


Orkar inte lägga ut mer bilder, men det kommer exempelvis bli
massa olika söta täcken, grimmor och luvor :)
Han fick exempelvis en baby blå grimma med ludd på igår av mamma :) hihi
JÄTTE SÖT! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul

2010-02-06 @ 23:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0