Så här ligger det till!

Svar på tal.

fråga: "vill ha fortsättningen på historien! :D"

svar: Historian är redan färdig skriven :) så vet inte mer vad jag ska skriva.
Det är så det gick till.

fråga: "har du tänkt tävla ajax sen? :)"

svar: Nja inte vad jag vet just nu, men vore kanske kul någon gång i framtiden
när jag inte kissar på mig så fort jag är inne på banan ;) *ironi* men jag har sjuka
tävlingsnerver..

Gör mer paint bilder, fler som tycker det? 2 st som vill iallafall, 2 av 30 ;)


Inte jag på bilden, utan en tjej som provred honom ;D men han ville inte
gå in i transporten, det var väl sån jävla tur annars hade ju inte jag haft han idag xD


Kommentarer
Postat av: SARA

Fin häst. Ser glad och nöjd ut och syns att han har fin hals muskel. Tur för dig att han inte ville åka iväg.

2010-03-02 @ 09:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0