Red igår!

Eftersom jag varit sjuk så har stackars popcornet stått i
typ 5 dagar! buhääää. Han var som ett jävla popcorn
fastän jag & Jenny bara skulle skritta en sväng i skogen så dom
fick röra sig. Var ju toppen väder igår dessutom!

Red på pelhamet, trodde inte han skulle göra något.
Men efter 50 m börjar han hålla på.
Först piper han ett längre pip, och skakar på huvudet, sen börjar
han takta (vilket han sällan gör) HAHA!
Sen börja han galoppera på stället.
Ganska smart när det är glashalt på vissa ställen ;)
Sen såg vi en älg och 8 rådjur, det gjorde inte saken
bättre. Ajax var sjukt jävla busig. Stegrade sig nästan!

Det roligaste av allt var, jag hade ingen energi kvar
efter jag varit sjuk, så jag liksom litade på att Ajax inte skulle
göra något. Satt liksom ytligt i sadeln och väldigt avslappnad.
Helt plötsligt ställer han sig på *alla 4* och skakar till ordentligt
som om han rullat sig i snön *hahahaha* skojjar inte
men höll på att flyga av (A)

MIN SÖTA SNÖGUBBE - AJAX <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0