Otroligt?!

Nja, asså snöstorm inväntas? Blä! Hårdträning i tisdags igår och IDAG.
Självklart mer. Tänkte rida imorgon, sen får han vila på lördag.
Ska sova på jobbet från lördag till söndag pga vädret..
Så då lär uppdateringen va lite halvtaskig, om vi har tur så kommer
internet inte att cp:a sig där uppe, så jag tar med bärbära datorn.
Och uppdaterar SÅKLART.


Strax kommer den super FULA filmen upp sen träningen. Dock kort
och tråkig, men han är störd min lilla Ajax



"Samma" bilder.. Har inget stort urval av bilder just nu! Kan knäppa någon ikväll
kanske.


Ska klippa Ajax snart hade jag tänkt.



Klippt honom ca 6 ggr i vinter, blir väl 2 ggr till kan jag tänka mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0