Helt otroligt!



Mina besökare fortsätter besöka min blogg, jag blir varm
i hela hjärtat och kropp när jag ser det :) så himla kul! Jag är dock
ledsen för jag är värdelös på denna uppdatering.
Men hade min första lediga dag idag!!

Jobbat en hel vecka + helg pass för och efterm.

Hade filmkväll med min snuttis idag, så varit upptagen.
Red inte ajax idag pga 13 minus.. Nu börjar det dock bli
noll gradit? Kanske skulle åkt ut på kvällen istället, lol.

Imorgon ska jag rida dressyr i sofies dressyrsadel :) Red ut
igår, och pulsade i snön med salo och soffan! Hur härligt som helst

snön gick upp till deras magar!


Hårdträning denna vecka! ska bli mildare nu, wihooo!
Ska uppdatera imorgon på förmiddagen börjar jobba kl 14.00!

Peace söta läsare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det gör inget din blogg e endå bra:p

2010-02-23 @ 16:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0