Hejsan hoppsan!

Ber om ursäkt för dålig uppdatering (inget ovanligt?)
Men jag går upp 04.00 varje morgon nu till jobbet, känns lite!
så sover mestadels av dagen.

Igår var det hoppträning, och det gick inte som förväntat, har ridit
på både hacket och vanliga 3delade, men denna gången var hacket
INGEN bra idé. Han var super känslig, aldrig sett honom så.
Kunde knappt hoppa pga det. Han studsade och hade sig och körde upp
huvudet, hur fin jag än var i handen, kunde överdriva med eftergiften
över hindrerna. Men ändå så nockade han mig nästan.

Ska ALDRIG mer hoppa med hacket.. Får dessutom inte för min tränare (A).
Bytte snabbt till vanliga bettet, och sen gick han super.

Dock var han lite trött och seg, för han ansträngt sig så mycket med
att säga ifrån. Filmades en liten bit från när jag tränade, men gick så dåligt
så "filmarn" slutade. Dock filmade hon endast när det gick som sämst.

Tänkte slänga upp filmen imorgon! Så håll utkik efter världens sämsta ridpass ;)




En otroligt söt ponny! För övrigt, han har aldrig varit så tjock som han är i nuläget :(
skäms....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0