HÅRD TRÄNING!


Ajax sätt att visa "titta mamma så söt jag är, ge mig typ 100 morötter nu"

Jag skäms, tusen gånger om.. Min häst är för tjock, han är så tjock
så jag mår dåligt över det. Och ni som säger "äsch så tjock är han inte"
tro mig hans hälsa är inte OK, om han ska gå runt med den bullen
på magen..

Tycker synd om honom, jag kan ju inte låta bli och övergöda honom.
Men nu får han EXAKT 8 kg hö varje dag. Så pass proteinrikt, så han kan
ju inte få hur mycket som helst.

Idag tömkörde jag fettobollen, och han var så fin som vanligt,
strechade även efter ridpasset, på alla möjliga sätt

*mellan benen
*på sidan av benen
*drog fram benen i 90 grader
* lockade honom bak till rumpan så han sträckte både rygg och hals

*BLÄ vilka tjocka fettvalkar han fick när han böjde sig bak :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0