Dressyrpass 2 day!



Yes, noga med att rida både hoppning, markarbete och dressyr!
Min arbetsledare är så himla gullig som lånar ut sin dressyr sadel åt mig!
En globus sadel, som man sitter sjukt skönt i! Dock är min rygg inte
van vid att sitta så spikrakt och komma åt han på ett helt annat sätt!
Men gud vad det gör skillnad på honom.

Har fått så himla mycket positiva kommentarer om att han ändrats
på bara några veckor. Och det är ju super kul!

Red ut här om dagen, med denna sadel, och det var det värsta jag gjort!
Hade så långa läder så kunde ju inte ställa mig upp i lättsits när han tog
såna enorma kliv över 1 meter höga snövallar!

Dessutom trillade jag av när jag skulle hoppa av xD Fastnade med ena benet
så *dunk* landade på huvudet och rumpan! Inte så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0