Arg!



Jag märkte idag att jag inte riktigt blivit frisk än..
Allt som jag åt igår åkte ut i 4 omgångar idag, inte jätte kul!

Igår red jag, därav detta resultat, får skylla mig själv. Ajax har numera
blivit stämplad som tjock, kan inget annat än hålla med.
Han har en stor kula som mage, pinsamt. Så här tjock har han inte
varit innan..

Han fick ca 13 kg hö nu när det varit så här kallt i 1,5 månad.
Nu får han endast 8 :) mohaha.

Sofie red Ajax en stund hon skrattar åt hans mage, så hon tyckte
att hon skulle köra lite hårt arbete och det fick han ;)
blir ett ordentligt dressyrpass så fort jag är frisk. Tur man har Sofie
hon har nämligen en sjukt fin dressyr sadel, så man ska få prova
rida.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0