Jävla väder!


(Bild från när nathis hade honom, här på en tävling)

Hejsan!
Igår så hårdtränades Ajax, för vi var ju på ATG i onsdags, och
hans bihålor är helt fria från äckel.. Så han hostar inte längre.
Sen väntar vi på hans lever/blod värden, sen ska vi in igen och dra
ut dumma vargtanden, sen rida han på hackamore ett tag.

Blev mycket intervaller igår när jag red, skrittade i ca 20 minuter,
och det blev t.o.m jag trött av, fick mjölksyra i armar och ben :(
måste träna hårdare.

Idag får han tyvärr stå för jag ska mocka 3 boxar, om jag orkar
så gör jag lite skrittarbete i ridhuset barbacka.
Hittade ett hackamore på hästnet.se för 40 kr? är inte det lite billigt..
Jätte konstigt, sen blir väl kostnaden för att skicka den 30 kr.

Om jag nu inte blir lurad, så har jag gjort ett bra köp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0