Veterinären var på besök


(Nathis, Ringo, Jag & älsklings Ajax<3)

I onsdags var veterinären hos Ajax :) Och hon tog det sista blodprovet
på honom så vi kan dra ut hans elaka vargtand *morrr*
Sen hittade vi lite ömheter i bogen på höger sida, har märkt
att han är lite stel i höger varvet. Så har köpt Zon salva, så masserar han dagligen
och stretchar. Så får vi se om en vecka om det släppt, eller är lika spänt.
Annars får vi ta dit en kiropraktor. Hoppas att vi slipper det.

Ridit i skritt och trav ca 30 min i 3 dagar nu. Och böjt och ställt honom!

Har även ridit stor pålle idag, åh gud vad jag saknat det! Jag ska garanterat
skaffa stor häst när jag fått jobb och allt det där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0