Sätter igång efter sjukdom


(bildbrist dessutom, jag får ta med mig någon ut som kan ta bild)

Nu har jag varit sjuk en längre tid, så har varit mest motionsarbete
för Ajax. Men nu är vi igång igen. I torsdags körde jag galopp och
cavaletti bommar, sen studs (endast markarbete) sen idag blev det cavaletti
bommar, med en höjd bom varannan, sen travbommar och två små hinder.
Han lyssnade sjukt bra på mina hjälper idag och var jätte arbetsvillig.
Mjuk och var framåt (för att vara Ajax) sen skrittade vi ut (emmy, emma,
elaine, och jag) bara massa namn på E typ?

Idag får Ajax 8 hovar av 10. <3

Kommentarer
Postat av: Natha

sv: jO nu e han såld :'( Fast han har det jättebra :D Har nog inte så mkt på denna datorn :/ tyvär. Mest på den andra datorn. Usch va tråkigt, men har han blivit frisk än? :) Saknar dig puss

2009-11-17 @ 13:29:34
URL: http://nathaliepetersson.blogg.se/
Postat av: Natha

sv: Har inte bilderna på denna datorn och är i London nu. Men vad skönt att han är frisk :D Pussa på han! puss

2009-11-20 @ 16:15:18
URL: http://nathaliepetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0